De Marketing Guru

Over mijzelf

Wie ben ik nou eigenlijk en wat is het verhaal achter de naam De Marketing Guru? Misschien nog wel belangrijk wat is het verhaal achter mijn onderneming. 

Wat begon als een grapje eindigde in…

Dit klinkt wellicht als het begin van een echte best seller, ik zou je verklappen dat is het niet. Het is simpelweg de wijze waarop de naam van mijn onderneming is ontstaan. Gedurende mijn studie commerciële economie noemde een studiegenoot mij af en toe de marketing guru wanneer ik een goed cijfer haalde voor marketing. Later claimde ik deze domeinnaam voor een studieproject en toen schreef ik mij bij de KvK in onder deze naam. 

Goed even terug, mijn naam is Thom en marketing is een van mijn grootste passies. In het verleden heb ik ervaring op gedaan bij een online marketing bureau. Gedurende deze periode heb ik ervaring op gedaan van alle facetten van online marketing. Na tweeënhalf jaar heb ik besloten om het voor mijzelf te proberen. En dit pakte beter uit dan ik ooit had gedacht. Inmiddels heb ik mijn onderneming al een jaar en verloopt alles goed. 

Het allerleukste aan mijn eigen onderneming is dat ik mij zowel volledig kan storten op mijn specialismen maar daarnaast ook verkoop en het beheren van relaties met klanten. Ik haal energie uit ondernemers en mensen die werken vanuit een passie. En als ik andere daarbij kan helpen met mijn eigen passie (namelijk online marketing), dan zie ik dat als een win-win situatie. Dus ben jij nou op zoek naar iemand die kan helpen om jouw onderneming op boost te geven op gebied van online? Neem dan contact met mij op en ik luister graag naar jouw verhaal!

 

Referenties

Thom heeft me goed geholpen met SEO en usability op mijn eigen website én die van mijn klanten! Professionele houding en komt afspraken na!”

Peter Sardo Infirri
Eigenaar, Sardo Tech

 

“Thom heeft voor mij het verhaal erachter in kaart gebracht. Het belangrijkste voor mij was dat iemand op een frisse manier kon werken, buiten het boekje kon denken en niet op een oude manier te werk ging. Hij dacht met je mee, had suggesties en begreep gelijk hoe jij het voor ogen hebt. Dit alles resulteerde in teksten die je pakken, aandacht creëren en vooral fijn te lezen zijn.”

Jesse Zweers Peter Sardo Infirri
Eigenaar, H.F. Branding